2015. február 26., csütörtök

Szünet vagy mi...

Sziasztok!

Őszintén szólva, tényleg fogalmam sincs, hogy a blog mostantól (illetve egy három héttel korábbi időponttól) szünetel-e. Nem nevezném annak, mert továbbra is írom a történetet, és nem is pihenés, vagy drámai hatás keltése céljából nem közöltem részeket. Nem ihlet-, hanem időhiánnyal küzdök. Az elmúlt időszakban rengeteg minden elvonta a figyelmemet az írásról, a magán természetű dolgokon kívül az iskolai hajtás, illetve a betegség is ilyen. Azokkal a részekkel, amelyekkel készen lettem, nem vagyok megelégedve, így inkább nem is hozom nyilvánosságra. Igyekszem, hogy ne csak vállalható, hanem élvezhető, érthető, és számomra is megfelelő fejezetet írjak és közöljek. Nem tudom, hogy mikor leszek készen legalább egy ilyennel, ezért nem hivatalosan, de meghatározatlan időre a blog szünetel. (Hogy egy kis reményt adjak [mert bízom abban, hogy van, akit tényleg izgat a történet, és valamennyi szomorúságot érez a nem hivatalos szünet miatt], lehetséges, hogy ez az egész csak pár napig tart majd, ugyanis a hétvégém elég lazának látszik. :) 
Addig is szeretném megköszönni, hogy olvassátok a blogomat, kitartotok mellettem, még akkor is, ha folyamatosan kések, és amatőr szintű írásokat hozok! Köszönöm szépen a biztató kommenteket, mert ez rengeteget jelent nekem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése