2014. szeptember 27., szombat

Egy kis bevezetés

Üdvözlök minden kedves olvasót!

Ebben a bejegyzésben szeretnék leírni pár fontos tudnivalót a bloggal és a történettel kapcsolatban. 

1. Az egyik fontos dolog az, hogy megbízom az olvasókban, ezért nem teszek fel lopásgátlót, de nem szeretném megtudni, hogy valaki az én történetemből használ fel részeket, vagy akár a fejezeteket a sajátjaként tünteti fel. Az egész az én fejemből pattant ki, és bár a helyszín valós, nem minden felel meg a valóságnak. 

2. A történetben előfordulhatnak erőszakos jelenetek, obszcén kifejezések és egyesek vallási hovatartozásukra nézve sértő részek, ezért mindenki csak SAJÁT felelősségre olvassa! 

3. A kommenteket mindenki számára elérhetővé tettem, és igenis érdekel engem az építő kritika, de nem szeretném, ha bárki túlzásba vinné, és trágár szavakkal jellemezné az írásomat és a történetet. 

4. Nem teszek fel a szereplőkről képet, az egyedüliek a fejlécen megtalálhatóak lesznek. Úgy gondolom, hogy nincs értelme külön leírást adni róluk, ugyanis egy jó író képes megfelelően tudatni az olvasókkal, hogy kinek milyen a személyisége, az életelvei, és minden más szükséges információnak ki kell derülnie a szövegből. Én erre törekszem, úgyhogy ne is keressétek a "szereplők" menüpontot. A képeket pedig azért mellőzném, mert úgy gondolom mindenkinek megvan a saját elképzelése az adott szereplőkről, így teljesen felesleges, hogy belerondítsak ebbe a képbe. 

5. A történet egy sorozat, négy része van. Mindegyiket ezen a blogon fogom megosztani, és természetesen jelezni fogom, hogy melyik fejezet melyik részhez tartozik. 

6. A részek hetente fognak érkezni, feltehetőleg hétvégén, de adódhatnak problémák, amik miatt késhetek. Ha a blog szünetelni fog, akkor arról mindenképpen adok értesítést.

A prológust jövő héten fogom feltenni. Fejlécet már rendeltem, és remélhetőleg el is fogadják azt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése